середу, 8 квітня 2009 р.

Успішний початок в Софіївському професійному ліцеї






7 квітня успішно стартувала програма Intel "Шлях до успіху в Софіївському професійному ліцеї. За день до проведення заняття було підготовано комп"ютерний клас(перевірено наявність необхідних для заняття програм, встановлено електоронний довідник), налаштовано  мультимедійний проректор та екран та фліпчарт для демонстрації необхідних матеріалів, та канцтовари. 

Відверто кажучи, я ні на хвилину не сумнівалася в успішності першого заняття. Все заняття пройшло в дружній, позитивній атмосфері.Проводячи заняття я постійно намагалася дотримуватись технології, не шкодувала часу на ігрові моменти. Навіть сором"язливі та "тихі" учні не соромлячись виконували всі вправи та завдання. Мені дуже приємно, що група, яку я створила виявилася ініціативною та активною. Сама я першим заняттям дуже задоволена, все що було заплановано виконано. 

Особисто від себе, хотілося б побажати всім, хто ще не починав занять позитиву, натхнення та успіхів! 

Немає коментарів:

Дописати коментар